Countdown

Sunday, October 9, 2011

Di saat ku merindui mu.. ting tong~~

Hahaaa.. sila jangan termakan ngan tajuk entri ini.. [tapi yg sebenar2nya memang saya merindui dia.. huk2]..

Hari ini hari ahad.. besok hari isnin.. besok kerja.. siap gosok uniform 5 helai utk 5 hari bekerja.. jangan la takut dengar.. ni tidak semestinya saya basuh baju seminggu sekali juga.. saya rajin membasuh, tauuuuu.. hahaaaaa.. sebab saya rasa kalau baju kotor lama sangat tidak berbasuh, bau yang x patut2 itu akan kering n melekat kekal d baju n susah utk ditanggalkan kotoran DEGIL itu.. napa mesti pakai uniform??? ee.. ee.. ee.. k la.. think +ve.. uniform salah satu cara utk mendisiplinkan diri.. uniform boleh buat orang kenal kita kerja apa.. imigresen? polis? tapi rasa profession saya ni xda org tahu.. melainkan org yg kerja kesihatan.. uniform macam baju sekolah, baju kolej.. masa pergi kesihatan indonesia hari tu, uniform punya lawa, smart.. bila tanya memang post yg sama.. tengok ni,
Uniform dorg sama, hanya paku di bahu yang membezakan post
Masa ni saya x pakai uniform.. jauh perjalanan, sampai2 saja terus meeting

No 'ponsel' plz.. ponsel adalah handphone.. maaf.. org indon kureng faham ckit bahasa omputih..

Kembar saya.. =D


xpa la.. yg penting kerja mesti sungguh2.. bajet 2012 mesti buat semua org cenyum lebar.. uuuuhh.. harap d bintulu nanti ada org tolong gosokkan baju.. hahaaaaa.. sebab org itu 4 hari kerja, 4 hari off.. mesti dia kasiannn ngn saya.. OMG! saya tidak henti2 berangan menjadi suri yg kerja goyang kaki saja d rumah.. TIDAK!! saya pun mesti kesian ngan my yayang..

Hari ini tidak sempat membasuh MY SEXY.. cowiiii.. hu2.. sudah berminggu sexy saya x mandi.. tadi tertidur depan tv.. bangun2 saja tengok langit sangat2 gelap.. hilang terus mood cuci keta..

Yeayea.. hujan turun tidak perlu menyiram pokok bunga + pokok cili + pokok bawang + pokok halia.. menanam sekadar suka2 utk menghiasi laman rumah..

Tiada yg menarik sangat untuk dicerita.. tiada aktiviti menarik.. yg ada cuma rasa bersalah sebab telah menolak pelawaan kawan saya utk makan bersama.. 2x lagi ditolak.. sorry my fren.. next week kita makan satay, ok..

3 comments:

kei_rol said...

hehe... pembuka cerita ini blog... kalau rindu.. ngaku saja la.... tak ada salah pun... hahaha.... baju kotor cuci pake dynamo, k? kalo tak pake uniform, tiap hari u kena pk apa baju nak d pake o.... DISIPLIN? hahaha.. u tak guna uniform pun cukup disipline la... budget 2012 senyum? tambah manis dalam senyuman jak la.. kurangkan gula...SATAY!!!! Yeah!!! jom3...

Anonymous said...

0_0 ur opening for this blog... teng3... tak payah jelaskan pun dapat difahami.. hahah... untuk stain degil tu, gunakan la Dynamo!!! pasal uniform? kalao tak pake uniform, terpaksa kita pk apa baju nak di pake tiap2 ari o... UNIFORM >>> DISIPLINE.... hahaha... u tak pake uniform pun mmg cukup "disipline"la... hahaha...budget senyum lebar? Hohohoh.... "tambahlah manis senyuman, kurangkan air manis".
SATAY.... Jom3...

ConnieAgAhmad said...

eee.. nama u hantar 2 komen yg sama isi? heheheeee.. mesti u mengantuk masa typing tu.. pakai la uniform.. boleh ambil gambar sama sebelum i pergi