Countdown

Sunday, September 18, 2011

Aktiviti di kala boring ^^

Boring!! Sangat2 boring.. Duduk sorang2 di rumah.. Kalau pintu rumah sudah tutup, memang susah dibuka lagi.. Tutup pada petang Jumaat dan hanya dibuka pada Isnin pagi.. [kecuali pada hari yang kena standby di opsroom atau perlu memandikan MY SEXY].. Kalau la tym ni sudah transfer ke Bintulu mesti x boring.. Terus sms mr. luv ajak keluar.. Sebelum balik Kuching hari tu, my mum cakap jangan la boring2.. Lagi 4 bulan, sudah ada kawan 'bercakap' tapi bukan kawan 'bergaduh' aa.. Heheheeeee..


Ni antara aktiviti menarik saya kalau duduk rumah boring2 mcm ni :
  1. Mem'blogging' [padahal susah sgt mau memblog.. lagi2 broadband lembap]
  2. Kira budget kawen [besok2 kira bajet susu n belanja anak2 pula]
  3. Cari info semuanya pasal 'KAHWIN'.. Majlis kawen.. Mcm2 info n idea boleh diguna pakai.. Semua org mahu majlis sesempurna mungkin.. Begitu juga saya.. Tapi mesti beringat.. Buat sekadar mampu.. Jangan sampai out of budget'.. Nanti pas kawen ada yg makan pasir..
  4. Conteng2 reka design baju.. Hahahaaaaa.. Selalu tengok dlm tv lawa2 baju org pakai. Tu yang diaplikasi dlm design baju kawen juga.. Hik2
  5. Surf tenet cari resipi.. Cuba, try, test.. Pastu modify resipi org klu ada yg x kena.. So kiranya resipi saya la jadinya..
  6. Bermesra ngan tumbuh2an.. Bunyi macam banyak yang ditanam.. Padahal pasu boleh dikira pakai jari =P..
Sekian, terima kasih [malas mahu sambung lagi]

    2 comments:

    Anonymous said...
    This comment has been removed by a blog administrator.
    ConnieAgAhmad said...
    This comment has been removed by the author.